středa 24. července 2013

Fotky z Marsu.. teda, z lesa

Jsem smutná, unavená a bolí mě zub. Ideální kombinace pro středu. S tím zubem to snad nebude tak horký, žvýkám totiž žvýkačku jako ďas.
Z nudy, co na mě byla seslána vyšší mocí (nebo zákeřným zlounem) jsem se rozhodla sem něco napsat. jelikož ale na to vůbec nemám náladu, tak mě trklo, že jsem se dlouho nepodělila o žádný fotky. Naposledy jsem teda fotila týden zpátky, jakožto samu sebe.. v lese, úúú. Ne, není to vůbec děsivý, jasný, chápu. Ale děsivý bylo, jak jsem z toho byla spocená, cesta k lesům vede totiž přes vysoké kopce a nebezpečné troly!
Ale pot nebyl to jediný. Těch havětí žijících v lesích, především pak komárů (proč nikdy v lese nepotkám srnku? néé, mě musí napadnout tlupa komárů - karmo?!)
Ach bože, jdu spát.

 mám být jako já
 depreséé
 točím se a představuju si, jak se netočím
 tady se jakože usmívám a ukazuju výstřih!
 to nejsem já
 můj ze slámy udělaný vlas
 prohýbám se a chytám se za hlavu v domnění, že jsem seksi seksindlll
 les lesovitý
 nohy numero I.
nohy numero II.

Žádné komentáře:

Okomentovat