pondělí 12. srpna 2013

Svět pohledů!

Jsem tu, zase! Nevím o čem psát. Zase! Strašný koloběh života. A vlastně víím, vím!
Už kdysi jsem Vám tu, na této stránce, cpala své názory ohledně psaní dopisů, za což jsem strašně ráda, protože díky tomu jsem si našla dopisního kamarádíčka, za kterého klidně zaplatím za známku 13 kaček s úsměvem, i když v mé pravé podstatě schované za tím mým ksichtem to vře! Ale jo, psaní dopisů je skvělá věc. Ale začínám přičichat i k posílání pohledů. Kdysi dávno mi kamarád doporučil jednu stránku, kde udáte svoji adresu a začnete posílat lidem pohledy s tím, že když jeden pošlete, zaručeně se Vám jeden vrátí (vlastně ne moc zaručeně, lidi jsou chcípáci a třeba Vám ani neodepíšou - život je boj, ale pro Vaše potěšení, můžete si na ně flusnout). Já jsem teda zatím jen amatéros, co poslal jeden pohled určený nějaké paní do Německa. Posléze jsem to ihned vypustila z hlavy, protože život je teď chaotický a já bojuji se svoji vlastní hlavou, která mě sžírá děsivými myšlenkami a fu, mizím z cesty pohledů, někdo mě musí praštit! Ale zpátky k tomu důležitému faktu, že mi dneska přišel pohled až z Japonska, mnou milovaného Japonska. No páni, jaká radost mnou projela! A to byste nevěřili, jaký tam mají nádherný známky, ne jako my, s hlavounem prezidentským!
Co si budeme povídat, tak mě to sebralo, že jsem hned koupila pohled se známkou, naškrábala pár hloupých vět a vyžádala si adresu. A další dopis putuje do Ruska!
A doufám, že mi někdo pošle dopis z Nového Zélandu. To by byla panečku pecka! 

Ajo, kdyby někdo z Vás měl zájem, tady je stránka se všemi informacemi!


šťastné dopisování!


Žádné komentáře:

Okomentovat